IDEA DOORGIFT BARANGAN YANG MENARIK !

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/


Kebanyakkan majlis perkahwinan zaman sekarang mesti dilengkapi dengan doorgift atau cenderamata untuk diberikan kepada tetamu yang hadir. Kalau tak ada doorgift ni macam tak complete lah sesuatu majlis tu. Tapi ! Jangan fikir ia satu bebanan. Kalau kurang mampu, boleh beri apa je yang anda nak contohnya zaman dulu Bunga Telur itu adalah lambang doorgift untuk sesuatu majlis.

Perubahan dari semasa ke semasa berserta ramai online shop yang membuat servis doorgift pelbagai jenis membuatkan bunga telur kini ketinggalan zaman. Zaman sekarang pun ramai dah beri doorgift selain makanan seperti sudu, set mandian dan macam-macam lagi. Anda merasa bosan nak bagi doorgift makanan je, inginkan kelainan ? Kami bantu anda dengan share idea-idea menarik yang mungkin boleh anda gunakan.







Ini antara doorgift barang yang anda boleh jadikan sebagai idea untuk kakak abang adik atau kawan2 yang nak kahwin tu. Semoga bermanfaat untuk anda semua !

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷

WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner