GUBAHAN HANTARAN MAMPU MILIK




💕 GUBAHAN HANTARAN MAMPU MILIK TAPI EKSLUSIF GITU ! 💕

"Kak, saya tak ada masa dan tak sempat nak gubah hantaran.. Saya punya bajet biasa-biasa je dan saya nak buat dalam 10 dulang macam tu. Saya suka konsep yang kemas, simple and warna soft-soft je. 😊 Dalam seminggu lagi majlis saya, macam mana ya ? Boleh ke ?"

Jawapannya "OF COURSE LAH BOLEH ! 💓 "

Korang beritahu je nak design, pattern, tema dan warna macam mana yang korang nak. Insha Allah, kami bantu realisasikan daari segi bajet, sederhana ke, nak yang tampak mewah ke, semua boleh.

Jom check out hasil-hasil yang customer dah request dari kami. Macam-macam tema ada, begitu juga warna. Ada juga yang siap kata "Tak kisah akak nak buat macam mana, janji cantik"

Tema JDT "Biru Merah"



Tema Flowers




Tema Nature



Tema Simple but Elegance






Tema Hidden Hantaran


Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan dan dekorasi dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷

WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner