TIPS BAGI BAKAL PENGANTIN YANG BARU INGIN MERANCANG

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/











Pastikan perkara penting seperti Katering, Hantaran dan sebagainya di catat mengikut turutan terlebih dahulu. Lupakan sekiranya perkara seperti photobooth melebih bajet anda.


Berbelanjalah mengikut kemampuan dan bajet yang telah anda tetapkan dan pastikan membuat senarai kemana wang yang telah digunakan. Jangan membuat pembaziran untuk sesuatu perkara yang tiada kepentingan sangat semasa majlis.


Dapatkan maklumat daripada beberapa katerer, jurugambar dan dewan kahwin untuk anda dapatkan pakej-pakej terbaharu yang disediakan oleh pihak mereka.


Jangan lupa untuk bandingkan harga bagi setiap vendor dan cari cara untuk memastikan majlis perkahwinan anda mengikut bajet dan dalam masa sama mengikut citarasa anda supaya tidak menyesal dikemudian hari.


Setelah menemui vendor yang bersesuaian dan anda gemari, cuba berunding atau tawar-menawar dengan mereka tetapi tawaran yang dapat memuaskan hati kedua belah pihak. Hasil tangan mereka cantik, anda pun berpuas hati.


Buat simple checklist untuk pastikan perbelanjaan yang telah dikeluarkan tidak melebihi bajet anda. Setelah segala perkara selesai, tiba masa untuk anda menikmati detik bahagia anda ...

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner