KOLEKSI TUTORIAL HIDDEN HANTARAN BY KR WEDDING



Kalau cakap pasal Hidden Hantaran atau Hidden Box ni mesti orang tahu dah pattern macam mana yang biasa dibuat. Firstime team kita mencuba dengan merujuk Tutorial lain di Youtube dan tiba-tiba mendapat sambutan yang sangat mengalakkan dari Bakal-Bakal Pengantin di Batu Pahat. Bukan setakat di Batu Pahat, sekarang ni dah ada request dari customer di Melaka dan Perak. Jauh tau negeri-negeri yang request nak kita gubah Hidden Hantaran untuk mereka.

Antara sebab-sebab customer decide untuk buat Hidden Hantaran ialah untuk mengelakkan orang mengata tentang barang-barang hantaran mereka, tak perlu gubah barang just beli kotak dan gubah macam tu je, kalau ikut cut kos ni actually tak pun sebab bagi saya kos untuk gubah Hidden Hantaran dan Hantaran Biasa lebih kurang sama.

Oleh itu, saya selitkan di sini koleksi-koleksi Tutorial Hidden Hantaran yang telah kami lakukan hingga ke hari ini. Selamat Menonton !!

 


(Hidden Hantaran - Flowers Style *Tema Pink)


(Hidden Hantaran - Ribbon Style *Tema Biru)



(Hidden Hantaran - Simple Style with Bead *Tema Hitam)



(Hidden Hantaran - Gift Style *Tema Grey)



(Hidden Hantaran - Sweet Style *Tema Pink)



(Hidden Hantaran - Simple and Exclusive Style)

Kami akan update lagi Tutorial-tutorial Hidden Hantaran yang terbaru yang digubah khas oleh team KR Wedding and Event Planner .

Jangan Lupa [LIKE] dan [SHARE] tutorial kami sekiranya ia bermanfaat untuk anda dan orang lain !

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner