CARA MEMILIH KASUT UNTUK PERKAHWINAN

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/



Hi gaiss ! Jumpa lagi kita harini, this week saya tak busy so rajin sikit lah update dan share tentang perkahwinan. Jangan jemu tau. Hihi !!

So, harini nak share sikit tentang tips pemilihan kasut pengantin yang betul. Selalu orang concern sangat dengan Baju Pengantin diorang tapi diorang tak tahu pemilihan kasut pengantin ni penting juga kot.

Terutamanya perempuan yang lebih memilih untuk fokus pada Busana Pengantin dahulu, dan akhir sekali baru fikir kasut apa macam mana yang diorang kena pakai. 

SELESA vs CANTIK 

Mana satu menjadi pilihan korang ? Selesa ? Cantik ? atau kedua-duanya sekali ?? Mana satu yang akan dititikberatkan untuk anda semasa majlis nanti ? Ada orang dia tak kisah sakit sikit asalkan nampak cantik dan tinggi macam diinginkan. Ada orang lebih rela pilih selesa sebab kasut tu nak diguna untuk jangka masa lama jugak. Lepas kahwin pun boleh pakai juga. Jimat katanya.

Tapi, orang putih kata "Beauty is Pain".....

Antara tips-tips yang boleh anda rujuk semasa buat pemilihan kasut ialah :

⇢ Pilih kasut tumit / kasut kulit yang selesa dipakai
⇢ Pilih kasut / warna yang sesuai dengan design baju
⇢ Pilih kasut tumit yang sesuai dengan bentuk badan dan tinggi serta kawasan majlis
⇢ Pilih design kasut yang sesuai dengan tempat majlis atau outdoor

Bagi anda mungkin ia perkara yang mudah, namun yang mudah itulah yang jarang diambil kisah oleh bakal-bakal pengantin kita.

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan dan dekorasi dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner