7 TIPS MENERAPKAN PERASAAN PERCAYA PADA PASANGAN

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/


Cinta dan sayang tidak boleh kekal dalam sesebuah hubungan suami dan isteri kalau tiada rasa percaya antara satu sama lain. Mungkin anda akan rasa keadaan tidak berubah dalam perhubungan suami isteri jika anda sendiri tidak percaya pasangan anda.

Jom baca tips kalini dan jadikan ia sebagai panduan bagi memudahkan anda menjaga hubungan suami isteri yang telah dibina. Semoga bermanfaat dan selamat mencuba....

💜 Suburkan Perasaan Kasih dan Sayang - Apabila anda sayang padanya, anda akan percaya sepenuhnya pada dia. Ungkap kata-kata sayang agar si dia merasa kehangatan ikatan anda berdua.

💜 Mempercayai Kata-Kata Si Dia - Sekiranya tidak percaya pasangan anda, hubungan akan jadi tegang dan renggang mungkin. Apabila anda ingin bersama si dia, terapkan perasaan percaya atas segala apa yang berlaku.

💜 Mendengar Kata Si Dia Terlebih Dahulu - Mendengar dan respond dengan cara paling elok dan positif. Ambil langkah terbaik dengan mempercayai kata-katanya namun jangan lupa untuk selidik terlebih dahulu sama ada apa yang diperkatanya itu benar atau tidak.

💜 Jujur Dalam Perhubungan - Tiada apa yang perlu dirisaukan kerana anda berdua sentiasa jujur dan memberitahu satu sama lain apa yang berlaku dalam kehidupan seharian. Bukan niat mengongkong tapi lebih kepada untuk mengetahui sekiranya apa-apa berlaku pada si dia.

💜 Sentiasa Berkongsi Cerita - Disini anda akan mengetahui sebab mengapa dia boleh dipercayai dan dijadikan pasangan. Cuma pastikan cerita yang kalian kongsi hanya kalian sahaja yang mengetahuinya.

💜 Tidak Mudah Merajuk Dengan Perkara Yang Tidak Pasti Kesahihannya - Peluklah pasanganmu dengan erat andai ada kata-kata yang mengugat kepercayaanmu atau pasanganmu itu. Tanamkan di minda kamu dan dia bahawa kalian setia antara satu sama lain.

💜 Meluangkan Masa Dihujung Minggu - Dengan cara ini, ikatan akan tambah bahagia tanpa prasangka buruk dan kepercayaan akan semakin menebal kerana anda sentiasa berdua.

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan dan dekorasi dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner