5 AMALAN ROMANTIK SUAMI ISTERI

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/



1) BERIKAN PELUKAN DAN CIUMAN

Jika anda dan pasangan berpisah lebih sehari seperti disebabkan urusan kerja, tambah rutin harian kalian seperti cium tangan dan dahi dengan berikan pelukan serta ciuman pada pasangan. Hal ini sangat digalakkan terutama buat mereka yang terpaksa PJJ atas sebab kerja.

2) LUANGKAN MASA MENELEFON PASANGAN

Walau sesibuk mana pun anda ditempat kerja, luangkan sedikit masa untuk menghubungi pasangan anda sekurang-kurangnya sekali walau sekadar bertanya sudah lunch atau belum. Untuk yang mempunyai hubungan jarak jauh, hal ini sangat-sangatlah perlu anda lakukan kerana kalian berdua adalah pasangan suami isteri. Kalau semasa bercinta anda sering berhubung, kenapa setelah berkahwin perbuatan itu tak dilakukan lagi ??

3) CARI PELUANG MAKAN BERSAMA

Sentiasa cari peluang untuk makan tengahari atau malam bersama kerana pastinya ia tiada gangguan anak-anak terutama tengahari kerana hari bekerja. Anak-anak pasti berada  di sekolah. Tak perlu kita mengharapkan orang lain menjaga mereka untuk seketika.

4) LUANGKAN MASA BERBUAL SEBELUM TIDUR

Luangkan masa bersama untuk berbual tentang apa sahaja dari isu rumah tangga hinggalah isu pekerjaan sekalipun. Supaya kemesraan itu semakin terjalin dek kerana persefahaman yang dibina antara kalian berdua.

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷

WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner