KATERING SEDAP, MURAH DAN CANTIK DI BATU PAHAT

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/


Hi semua, harini admin nak share tentang penyediaan katering yang kita sediakan untuk bakal-bakal pengantin yang sudah dan mahu mengambil pakej lengkap pelamin berserta katering dan jurugambar. Anda sebagai pelanggan, aspek apa yang anda ingin tekankan untuk majlis perkahwinan anda? Kekemasan? Keselesaan? Cantik? Sedap?




1) Cantik dan kemas

Ramai pelanggan kita berpuas hati dengan perkhidmatan yang kami sediakan untuk mereka terutama apabila ia berkaitan dengan kekemasan dekorasi khemah mahupun katering. Kami juga akan memastikan tetamu yang hadir selesa apabila hadir ke majlis perkahwinan pengantin yang menjadi pelanggan kami. Orang kata biar sedap mata memandang, baru kita selesa berada di sesuatu tempat tu.


2) Murah

Kebanyakkan mereka yang menjadi pelanggan kami atau siapa sahaja pasti akan mencari katerer atau bridal yang menyediakan pakej yang murah dan berbaloi. Untuk pengetahuan anda, kita juga ada menyediakan full package wedding yang sangat murah, berpatutan dan berbaloi-baloi. Insha Allah, kepuasan anda, keutamaan kami.



3) Sedap

Bila berkenaan dengan penyediaan makanan, kita sebagai tuan rumah pastinya ingin memberi atau menjamu tetamu kita dengan makanan yang enak dan sedap kan? Pastinya keenakan makanan yang disajikan menjadi keutamaan para katerer. Alhamdulillah, selama beberapa tahun kami bekerjasama, pengantin-pengantin amat berpuas hati terutama dalam aspek makanan yang sangat sedap, banyak dan mampu memuaskan hati pelanggan.

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷

WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner