KAD JEMPUTAN KAHWIN COMEL DAN MENARIK

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/



        Kad jemputan juga tidak ketinggalan untuk diketengahkan dalam mereka atau design corak polkadot pada kad tersebut. Aturan titik yang dapat diaplikasikan pada kad jemputan memainkan peranan penting agar ia tidak kelihatan sarat atau serabut apabila bercampur dengan isi kandungan pada kad tersebut. Gunakanlah daya kreativiti yang ada pada diri anda untuk mereka cipta sendiri corak pada kad jemputan anda atau dapatkan pandangan dari si pereka kad jemputan yang telah anda bayar. 

      Terdapat beberapa tips yang mungkin anda boleh gunakan jika anda mahukan corak polkadot pada kad jemputan kahwin anda. 


1) Elak daripada meletakkan tulisan di atas corak polkadot 

- Ini kerana bagi mengelakkan si pembaca mungkin sukar untuk membacanya dan akan memberi ilusi yang sarat pada kad kahwin anda. 

*gambar dari Google


2) Pastikan susunan dot tidak selari 

- Bagi memastikan corak dot pada kad kahwin anda tampak menarik dan comel, susunan dot juga haruslah tidak hanya tertumpu pada corak selari sahaja. Apa kata kita buat kelainan sikit dengan mengalunkan susunan polkadot tersebut untuk penghasilan ilusi yang lebih menarik. 

*gambar dari Google



3) Membezakan saiz dot pada kad jemputan 

- Anda juga boleh membuat kelainan dan keceriaan pada kad jemputan anda dengan mengaplikasikan corak polkadot dengan saiz yang berbeza. Ia mampu menghasilkan kelainan jika bertepatan dengan susunan pada setiap satunya. 

*gambar dari Google


4) Boleh juga dijadikan bentuk bingkai atau frame

Kad perkahwinan yang kreatif juga boleh dilihat dengan penggunaan corak polkadot sebagai bingkai kepada informasi untuk mengelakkan kecelaruan pada si penerima yang anda atau keluarga anda jemput nanti. 

*gambar dari Google

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner