IDEA PESONA GAYAKAN GAUN PENGANTIN POLKADOT

https://www.facebook.com/pakejkahwinbatupahat/



    Sudah menjadi kebiasaan bila dunia perkahwinan penuh dengan kemeriahan dan keceriaan. Sebagai bakal pengantin baru, tak salah mencuba mengayakan busana pengantin bercorak polkadot, walau nampak janggal namun ia memberi kelainan pada mereka yang melihat. Abaikan makcik pakcik bawang yang judge pakaian kita tu. Mana tahu disebabkan kelainan yang anda bawa menjadi trending buat bakal pengantin lain. 

     Polkadot menjadi antara ribuan motif yang popular dan menjadi trend dalam dunia fesyen sekitar tahun 50-an dan 60-an, jadi zaman 2000 ni mungkin anda yang akan membuat comeback trend tersebut. 

Antara 5 tips yang admin ingin kongsikan buat anda di luar sana.


1) Gaun pengantin dengan penambahan ikatan reben pada bahagian pinggang menambahkan lagi seri ratu sehari agar anda tampak lebih manis dan menawan. 

*gambar dari Google


2) Bagi bakal pengantin wanita yang bertubuh besar atau chubby, pilihlah motif polkadot dengan bulatan kecil. Motif bulatan besar akan memperlihatkan tubuh anda kelihatan lebih berisi dan nampak tembam. 

*gambar dari Google


3) Pilihlah rona warna seperti off white, beige, krim mahupun warna lembut seperti rona pastel kerana ia merupakan pilihan terbaik jika anda memilih corak bermotifkan polkadot ini. 

*gambar dari Google


4) Bagi mempelai yang bertubuh kecil  dan ramping pula, anda boleh atau digalakkan memilih motif polkadot dengan bulatan yang lebih besar. 

*gambar dari Google


5) Jika anda memilih busana pengantin bermotifkan polkadot , memadai hanya dengan memakai veil polos tanpa motif agar anda dapat tampil lebih menyerlah dan tidak terlalu sarat. 

*gambar dari Google


Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner