NAK KAHWIN TAPI PENING ???


Nak kahwin tapi pening???
"macam mana ya? aku tak tahu la macam mana nak buat preparation wedding aku? Pelamin mana yang murah and cantik ?? catering mana yang ok erk? photographer lagi aih tu belum kad kawin nya, baju pngantin lagi adoi... "

😄 mesti ada alami situasi macam tu ... especially untuk yang nak berkahwin 

Sepanjang kami berurusan dengan pelanggan- pelanggan kami, kebanyakan mereka akan luahkan cerita yang lebih kurang.. Haaaa tu belum masuk lagi yang cerita orang-orang tua mereka risau kan pasl lauk catering yang basi la, yang  tak ckup la.. 

Ya! memang kena risau and ambil berat hal-hal macam tu, jangan nanti menyesal tak sudah bila sampai masa majlis nak jalan tak jadi seperti yang diidam-idamkan. Betul tak?

sebab tu KR Wedding and Event Planner nak bantu pasangan yang nak berkahwin.....................................
Tapi pening, serabut and kusut
Tapi risau, takut and buntu
Tapi tak da masa, tak ada idea
Tapi tak tahu nak susun bajet bagi ngam-ngam
Tapi , Tapi , Tapi dan Tapi 😅

Mcam mana nak bantu??
Haaa, kepakaran kami adalah memastikan majlis perkahwinan impian anda direalisasikan dengan sistematik, proesional, mudah dan seiring dengan bajet anda. semua keperluan majlis perkahwinan anda boleh dapat dengan satu tempat , satu pihak sahaja.. Tak payah pening-pening cri orang sana sini last-last mati akal tak tahu nak pilih yang mana. 

Yang dikejar tak dapat, Yang dikendong berciciran.. Lebih kurang mcam tu la perumpamaanya.

Renung - renung kan ya dan selamat membuat pilihan dan perisapan hari bahagia anda 😉



cdt : dress and wedding reception by KR Wedding and Event Planner

Anda berminat untuk melihat dan bertanya lebih lagi berkenaan perkhidmatan Pakej Kahwin dan dekorasi Pelamin dari kami ?? Boleh tekan link di bawah ↷


WHATSAPP / TELEFON: (+60) 17 - 6457094

EMAIL: krweddingevent@gmail.com


INSTAGRAM: krweddingevent

#krweddingevent #weddingplanner #eventplanner #bridalbatupahat #bridaljohor #pelaminbatupahat #pelaminjohor #butikpengantinbatupahat #butikpengantinjohor #minipelaminbatupahat #minipelaminjohor

Comments

Popular Posts

Location KR Wedding and Event Planner